Why him.

Peace Be Upon To You, Peeeeeeeps!


Alhamdulillah, sekarang ni Allah mudahkan urusan ku.
Tapi, setiap keputusan aku selalunya, aku discuss dengan abah.
Abah and mak has the right to see if I choose the right thing/people/job. Or not.

Despites of apa orang kata why him. I dont really mind that. Syurgaku terang terang dibawah telapak kaki mak ayah sebelum kahwin. Dan dah kahwin nanti, bawah tapak kaki suami. Jadi, mana yang lebih utama sekarang, mak abah. Then Suami. Hope people clear about this. Or kalau tak kisah, lagi better. InsyaAllah.

Alhamdulillah.

And bakal suami, orang perak. To be exact, ex-student juga masa aku sekolah menengah dulu. Jadinya, kami sependapat nak duduk kat Selangor lepas kahwin atas sebab punca mata pencarian dia boleh dapat kat mana mana, tapi untuk aku agak kurang sesuai kat perak (speak based on reality, and fact check). Dah discuss punya discuss, peluang kerja aku kat Selangor lebih banyak dari kat perak. Mak si dia pun okey, kalau nak pindah.. 


Doakan borang nikah dapat settle ye teman teman. Then only next step :D 

InsyaAllah.

Comments

Popular Posts