Addiction

Dari dulu lagi aku addicted dengan cerita korea(tak, since aku kenal shapa. Swear). Dan, tadi dalam cerita flower boys next door ada explain kenapa addiction ni jadi.

....

Sebab addictor tu nak lepaskan diri dari cengkaman.tak kisahlah apa jenis cengkaman pun.

Dalam cerita korea ni ada sentimental value, kadang kadang lah. Sama ada rasional atau pun tak. Aku cuma perlu mendalami dan when it comes to sad parts, aku punya tears roll macam orang gila. Just easy just like that. Ada pasal parent, kalau berlakon sedih, nampak betul betul sedih lah. Walaubagaimanapun, peristiwa ini akan berlaku bila asalkan aku dapat lepas, aku boleh lega. Dan bila lega, sejak dari tu addiction tersebut terjadi.

Macam tu jugak dengan addiction yang lain lain.

Bagi aku, addicted macammana pun kau. rules hidup still kena teruskan. jangan amalkan hikikomori sangat. anggap addiction tu satu pelepasan, and life must be go on. like that.

Aku tahu, post kali ni lagi childish. Tapi aku peduli hape. Ekeke.
Gua dah addict cerita Korea. Nak buat camane. ye? Gittchew!

Sebab apa aku post benda macam ni? sebab aku pun baru tau pasal ni.

Dak dak final year memang macam ni. Mohon maafkan beliau sebab buang masa. Next year dah tak boleh nak buat camni dah.

P/s : Enrique sangat comel bersama sama kostum panda dia.

Comments

Popular Posts