BOB

video mat luthfi yang baru memang betul. pasal bob.
tentang orang yang suka cakap, apa yang orang lain buat salah. dan. benda tu sampai situ je. menyalahkan dan takde jalan penyelesaian.
apa respond orang yang kena tegur tu?
he came up dengan perasaan blur. ok aku salah, so apa aku patut buat skrg?

banyak mentaliti sekarang, "kau dah besar, kau boleh fikir sendiri." padahal sendiri tu lupa, create orang lain nampak bermasalah lepas tu, biarkan.

macam yang aku tgh buat skrg ni la. aku sedang membobkan diri aku kepada anda anda yang sedang membaca ni. macam la bagus sangat kan.

P/s : kita takkan pernah jadi yang tersuci, terhebat. selagi kita tengok orang lain tu level rendah dari kita. so letakkan diri kita dekat tempat paling reeeeeeeendah kat dalam muka bumi ni sebab kita hidup di bawah redha Allah, dan orang orang yang kita patut hormat. KEBOBOB

No comments: