Kawan dah kawen, kita?

Ada bau bau cemburu setelah sahabat rapat dua orang kahwin dalam tahun yang sama. Yang Maisarah takda rasa apa sangat, maybe sebab dia dah nampak matang, boleh handle family kut. Yang 'Aliah Wafa ni, zaman asasi dulu habis exam pergi naik bas tengok wayang. Now dah kahwin..

Then, tiba tiba post gambar honeymoon dengan suami. - I okwed okay. Haha. Apa apa pun mabruk temen temen, moga dipermudahkan segalanya. Ada rezeki timang la anak berupa jepun bermata sepet juga macam Arissa. :p


..............

As for me, cemburu lah jugak, to be honest. Tapi selalunya kita nak apa yang kita tak dapat, apa yang kita bakal dapat kita kurang hargai. Literally perangai aku lah ni. Memang tak pernah fikir macammana nak lovey dovey, tak reti kut. Yang boleh cakap kat sini, siapa sekarang ni ada crush dengan I cepat la mengaku. Malas nak cari dah. Hahaha. K tak. I dont know how to commit style orang bercinta. Kadang aku tak tahu apa aku decide tu betul ke tak, banyak ragu ragu dari yakin. And, kalau betul lah aku dah ready. Aku still nak buat satu benda sebelum aku dot dot dot.

Hantar abah pergi umrah.

Tapi masalah nya sekarang, calon pon takde?! Haha
K sekian.



Happy married both of you couples WAFAEZ & FARHANSARAH, moga hubungan yang terbina kekal hingga ke akhirnya. :)

No comments: